01-15-2024, 08:17 AM
01-15-2024, 08:18 AM
Zmiana dostawcy Internetu jest w pełni uzasadniona chociażby wtedy, gdy:
- znacznie pogorszyła się jakość Internetu i awarie są na porządku dziennym,
- aktualny dostawca zdecydował się na podniesienie ceny, wskutek czego usługa przez niego oferowana nie jest już tak atrakcyjna,
- inni dostawcy mają do zaproponowania lepsze usługi w niższej cenie,
- masz negatywne doświadczenia związane z kontaktem z obsługą klienta.
Dodatkowe informacje na wskazany temat widnieją, jak coś, tutaj: https://www.dg-net.pl/jak-wyglada-zmiana...internetu/
- znacznie pogorszyła się jakość Internetu i awarie są na porządku dziennym,
- aktualny dostawca zdecydował się na podniesienie ceny, wskutek czego usługa przez niego oferowana nie jest już tak atrakcyjna,
- inni dostawcy mają do zaproponowania lepsze usługi w niższej cenie,
- masz negatywne doświadczenia związane z kontaktem z obsługą klienta.
Dodatkowe informacje na wskazany temat widnieją, jak coś, tutaj: https://www.dg-net.pl/jak-wyglada-zmiana...internetu/